2 minúty čítania
FutbalTour a Fakulta manažmentu Univerzity Komenského v Bratislave nadviazali v predchádzajúcich mesiacoch zaujímavú spoluprácu.
V rámci predmetu Stratégia a financovanie New ventures pod vedením profesorky Anny Pilkovej si skupina troch študentov z katedry stratégie a podnikania zvolila za objekt svojho skúmania práve CK FutbalTour.
V priebehu letného semestra pravidelne vypracovávali prezentácie, v ktorých sa venovali najmä definovaniu typického klienta CK FutbalTour, analýze klientov a sledovateľov na sociálnych sieťach z hľadiska behaviorálnych a demografických aspektov či zlepšeniu komunikácie na sociálnych sieťach.
Jednou zo súčastí projektu bolo aj definovanie „dokonalého klienta“ CK FutbalTour. Okrem toho skupina budúcich manažérov skúmala pozitívne a negatívne dopady spojenia rôznych značiek, pod ktorými FutbalTour na medzinárodnom trhu vystupuje (HokejTour.sk, FotbalTour.cz, Focitour.hu, FussballTour.at atď.). Proces potenciálneho rebrandingu pritom porovnávali s inými nedávnymi prípadmi z oblasti športu.
„Spolupráca na tomto projekte bola prínosná pre obe strany. Študenti ukázali veľký potenciál. Z ich strany padlo niekoľko zaujímavých postrehov. Naša spolupráca bude pokračovať aj v najbližšom období,“ zhodnotil krátku študentskú prax šéf marketingu FutbalTour.sk Marek Vlha.
Aj v tomto školskom, resp. akademickom roku ponúkame všetkým stredným a vysokým školám možnosť pre ich študentov nazrieť do reálneho fungovania firiem. V prípade záujmu o stáž či inú formu spolupráce, vyplňte tento kontaktný formulár a my sa vám ozveme.