Futbalová sezóna 2014/15 je za nami a po vyvrcholení Ligy majstrov v Berlíne nastal aj pre nás čas na krátke vydýchnutie a oddych. Finálový zápas najprestížnejšej pohárovej súťaže v Európe pritiahol už tradične pozornosť celého sveta a opäť sme boli pri tom.
Musíme hneď na úvod povedať dôležitú vec: Všetci klienti našej CK, ktorí si zakúpili vstupenky na zápas Barcelona – Juventus, sa na štadión dostali!
Objavilo sa totiž viacero komentárov na sociálnych sieťach, alebo blogov a článkov, ktoré informovali, že množstvo Slovákov (ale aj fanúšikov z iných krajín) zostalo pred bránami štadióna, keďže nedostali vopred zaplatené vstupenky a do Berlína išli zbytočne.
Nebudeme zahmlievať a chceli by sme všetkých informovať, že aj u nás sa vyskytli problémy. Jeden z našich dlhoročných a overených dodávateľov vstupenky na poslednú chvíľu nedodal. Pre tri menšie skupiny klientov sme teda museli zháňať náhradu. Vstupenky sme mali osobne prebrať v Berlíne deň pred zápasom a klientom ich odovzdávať v deň finálového zápasu. Všetky ostatné vstupenky boli pripravené, okrem spomenutej zásielky, o ktorej sme už nemali žiadne informácie. Keď sa nám ani ráno nepodarilo spojiť s dodávateľom, začali sme okamžite hľadať náhradu.
Pri bežných zápasoch by to vďaka dlhoročným skúsenostiam a kontaktom nebol žiadny problém, finále Ligy majstrov je však vždy špecifické. Špeciálne tento rok, zápas v Berlíne bol veľmi atraktívny a voľných vstupeniek bolo minimum. Dostali sa k nám aj informácie, že v Taliansku sa predalo o 4000 vstupeniek viac, ako mal Juventus oficiálne k dispozícii.
Hneď ráno v deň zápasu sme kontaktovali všetkých klientov, pripravené vstupenky odovzdali a so zvyšnými sme sa dohodli na odovzdaní v priebehu dňa. Po mimoriadne náročnom dni plnom telefonovania, stretnutí, presúvania sa po celom Berlíne dostala posledná skupina vstupenky pri štadióne asi hodinu a pol pred zápasom.
Aj keď sme sa snažili minimalizovať stresové situácie, dotknutým klientom by sme sa chceli aj touto cestou ešte raz za vzniknutú situáciu ospravedlniť. Uznávame našu chybu a chápeme aj ich rozhorčenie nad stresom z neskorého odovzdania vstupeniek. So všetkými klientmi sme v kontakte a pokazený dojem sa posnažíme vylepšiť adekvátnou kompenzáciou vo forme zliav a výhod pri ďalších zájazdoch.
V žiadnom prípade nebolo našim cieľom niekoho podviesť alebo oklamať. Vzniknutej situácii sa nedalo predísť, reagovali sme na ňu najlepšie ako sme vedeli a urobili sme maximum, aby každý klient dostal presne to, čo mal objednané a čo možno najskôr mal vstupenky v rukách.
Tešíme sa, že všetko dobre dopadlo, klienti videli výborný zápas a užili si nezabudnuteľný zápas vo fantastickej atmosfére. Zároveň si z tohto zápasu odnášame cennú lekciu.