Pracovná pozícia: REFERENTKA CESTOVNEJ KANCELÁRIE

Hľadáme šikovného Key Account Managera s obchodným duchom. Nový zamestnanec bude zaškolený v Bratislave priamo v materskej pobočke. Miesto výkonu práce je v Prahe.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného obchodníka
Zodpovednosť za predaj služieb na českom trhu
Komunikácia s klientom
B2B komunikácia
Zbieranie a vyhodnocovanie informácií o možnostiach a podmienkach nových produktov
Návrh programu a itinerárov
Uzatváranie zmlúv o obstaraní zájazdu, vrátane komplexného cestovného poistenia
Poskytovanie informácií o produktoch
Poradenstvo klientom, prípadne riešenie ich požiadavok, otázok a sťažností
Zodpovednosť za sociálne médiá
Správa blogov
Online marketing
Nadväzovanie nových partnerstiev
Rozvoj biznisu
V budúcnosti možnosť vedenia vlastného tímu
Detailnejšie:
Klient:
• Prijímanie a vybavovanie objednávok
• Zákaznícka podpora – kontakt so zákazníkmi, vybavovanie telefonátov a e-mailov
• Aktívny priamy predaj
• Spravovanie databázy klientov
• Fakturácia – vystavovanie faktúr klientom, sledovanie a kontrola splatnosti
• Analýza a vyhodnocovanie predaja, vytváranie rôznych reportov, štatistík, grafov
• Tvorba a správa vernostných programov
Web a blog:
• Kompletná administrácia webovej stránky
• Písanie a pridávanie článkov na blog
• Content marketing – vytváranie hodnotného a relevantného obsahu
• Správa SEO optimalizácie webov a blogu
• Správa PPC kampaní
• Administrácia stránok na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram, Youtube)
• Príprava a správa newsletteru – email marketing
• Príprava a dohľad nad výrobou reklám
• Komunikácia s médiami, propagácia značky pred verejnosťou
• Pomocné administratívne činnosti spojené s danou pozíciou
Zájazdy:
• Organizácia a príprava zájazdov
• Komunikácia s dodávateľmi vstupeniek, hotelmi, leteckými a prepravnými spoločnosťami, sprievodcami
• Zabezpečenie hladkého priebehu zájazdu
• Získanie spätnej väzby od účastníkov, vyúčtovanie zájazdu, štatistiky

Zamestnanecké výhody, benefity

Firemný počítač a telefón aj na súkromné účely
Návšteva športových podujatí
Flexibilná pracovná doba
Práca z domu
Nový kolega získa v rámci firemných benefitov možnosť precestovať mnoho destinácií v zahraničí, dosiahnuť nadštandardné príjmy a v rámci spoločnosti kariérne rásť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

Cestovný ruch, Manažment, Šport

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Iný jazyk výhodou

Počítačové znalosti – používateľ

Microsoft Word – pokročilý Microsoft Excel – pokročilý Microsoft Outlook – pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Veľmi dobré komunikačné schopnosti
Prozákaznícky prístup
Nadšenie z futbalu
Iniciatívnosť S
kúsenosti v cestovnom ruchu, predaji alebo marketingu výhodou.
Znalosti a skúsenosť v oblasti (online) marketingu výhodou
Znalosť a skúsenosť s administráciou webovej stránky, prípadne e-shopu výhodou
Znalosť a skúsenosť s copywritingom (tvorbou a písaním reklamných a marketingových textov) výhodou
Praktické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Cestovná kancelária organizujúca zájazdy na športové podujatia, predovšetkým futbalové zápasy. Pre športových fanúšikov zabezpečujeme kompletný servis s letenkami, hotelom, poistením, vstupenkami a sprievodcom. Okrem futbalu cestujeme na všetky významné športové podujatia: tenis, hokej, F1, olympiády, atď.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Premier Sport Tour
Devínska cesta 6
84104 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba:
Zuzana Jányová T
el.: +421903369286